پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو
سرخط خبرها

پرسپولیس بیشترین ضربه را از این تیم خورده است!| قلعه‌نویی عامل قهرمانی استقلال؟

  • کد خبر: ۱۰۰۶۱۲
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
  • ۱
پرسپولیس بیشترین ضربه را از این تیم خورده است!| قلعه‌نویی عامل قهرمانی استقلال؟
با وجود تلاش زیاد پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول اما یک تیم بیشترین جلوگیری را از روند خوب سرخ‌ها داشته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با گذشت نوزده هفته از لیگ برتر فوتبال کشورمان و در آستانه هفته بیستم، تیم فوتبال پرسپولیس با ۴۲ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و با استقلال صدرنشین ۵ امتیاز اختلاف دارد. در این نوزده هفته گذشته پرسپولیس آماری طلسم گونه مقابل گل‌گهر سیرجان داشته است.

گل‌گهر تا اینجای فصل تنها تیمی بوده که در دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس شکست نخورده است. دیدار رفت پرسپولیس و گل‌گهر در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک – یک به اتمام رسید. بازی برگشت هم درچارچوب هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه یک – یک به پایان رسید تا تیم امیر قلعه‌نویی تا اینجای فصل تنها تیمی باشد که مقابل پرسپولیس طعم شکست را نچشیده باشد.

اگر بخواهیم ۴ امتیاز از دست رفته پرسپولیس مقابل گل گهر را با دو امتیازی که به دلیل تخلف این تیم به جمع امتیازات استقلال اضافه شد را در نظر بگیریم می‌توان گفت بیشترین ضربه در راه رسیدن به صدر را نماینده سیرجان در لیگ برتر به پرسپولیس وارد کرده است.

البته این در شرایطی است که در طرف مقابل هم امیر قلعه‌نویی در از سال ۹۷ به این طرف در قامت سرمربی هیچ پیروزی را مقابل پرسپولیس تجربه نکرده است. در فصل جاری هم با اینکه پرسپولیس نتوانست در دو بازی رفت وبرگشت مقابل گل‌گهر به پیروزی برسد، اما امیر قلعه‌نویی هم نتوانست طعم برد پرسپولیس را تجربه کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر امروز دوشنبه هفته جاری میزبان مس رفسنجان است و گل‌گهر هم در همین روز در سیرجان میزبان نفت آبادان خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
نحس. چه تو تیم استقلال بود چه الان که مشخص نیست این بازیکنان رو با چه بودجه ای خریداری کرده. که قطعأ این تیم با زمانی که تو دسته یک بوده فرق داره
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->